mandag 1. mars 2010

Mandag


Mandag-ukens første dag og for min del ble det en shoppingdag :)))) Synes selv at jeg trengte noe nytt til hobbyen min, er ikke sikkert min bedre halvdel er like enig med meg Hehehehe.... Det ble et noteark, "noen" blomster, litt bånd og noe annet stæsj jeg synes jeg hadde bruk for :)) Kan aldri få nok :))))

I går ble det ikke til at jeg laget kort, scrappet eller noe annet, så jeg satt ved pc'n og tenkte å shoppe litt hos Kreativ Hobby, men så langt kom jeg aldri, for jeg kom over en blogg: http://artpieceschallenges.blogspot.com/
Her er det ukentlige utfordringer med ATC kort, og siden jeg ikke har vært noe særlig borti dette, fanget det min interesse med en gang :))) Også så mange flotte ATC kort det var å se der :))) Løp inn og se :))
Jeg laget også et, et helt enkelt et av det som lå nærmest. Gjett om det blir fler??? Jaaaa :))
Har aldri vært med i en utfordring med ATC så dette blir første gang, spennende :))

Ønsker dere som leser dette en Riktig koselig kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar